• U bent hier:
  • Home
  • Veel gestelde vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag?
Veel gestelde vragen, mail of bel 0229 295006

   SportTravel heeft een directe samenwerking met:

Veel gestelde vragen

Wie is SportTravel
SportTravel BV is een dynamische reisorganisatie, opgericht in 2000, die reizen organiseert naar topsport evenementen met als core business MotoGP en World Superbike gedurende de zomer en schaatsreizen in de wintermaanden.

Kan ik gespreid betalen bij SportTravel
Voor vliegreizen die buiten 8 weken voor vertrek vallen, is gespreide betaling mogelijk.
U ontvangt eerst een aanbetalingfactuur van 10% resp. 25% (afhankelijk van het totaalbedrag) en 8 weken voor vertrek dient de rest som betaald te zijn. Losse entreekaarten dienen direct betaald te worden.

Welke betaalmiddelen accepteert SportTravel?
Wij accepteren de twee belangrijkste credit cards: VISA, Eurocard/Mastercard. Wij bieden ook de online betaalmogelijkheid iDealof Maestro. Daarnaast is betaling per bankoverboeking (factuur) ook mogelijk. Voor meer informatie verwijzen wij graag naar onze Betaalmethoden pagina voor meer informatie.

Is SportTravel aangesloten bij ANVR/SGR?
Wij kunnen geen lid worden van ANVR/SGR omdat wij ons puur richten op evenements reizen maar wij brengen al onze vliegticket aankopen onder bij partners die aangesloten zijn, o.a. ATP & R-Line. Verder zijn wij aangesloten bij IATA (International Air Transport Association) onder nr. 96278475 en worden wij jaarlijks gescreend voor online bankieren.

Kan ik een ander bezorgadres opgeven?
Tot het moment dat wij gaan versturen kan altijd een ander bezorgadres worden opgegeven. Let wel op dat het uw eigen verantwoordelijkheid is dat het adres wat wij hebben op het moment van versturen het juiste is. In het boekingsformulier kunt u dit ook aangeven.

Waarom is er een verschil tussen de prijs op het ticket en wat ik betaal?
Afhankelijk van de bron waar wij de tickets kopen is er altijd een bepaalde marge die wij rekenen. Deze marge wordt ons opgelegd door de verkoper voor zijn gemaakte kosten. Wij proberen uiteraard deze zo laag mogelijk te houden. Vooral bij goede/dure kaarten kan deze marge oplopen al naargelang de beschikbaarheid van de kaarten.

Waarom rekenen jullie boekingskosten?
Om onze kantoor kosten te dekken zijn wij genoodzaakt een kleine fee bovenop de ticketprijzen te doen. Verder voegen wij tickethouders, keycords en de benodigde evenement informatie toe aan uw ticket-pakket.

Komt uw vraag niet voor in dit overzicht? Stel deze dan telefonisch via nr 0229-295006 of via het contactformulier op onze website.